دانلود آهنگ رضا صادقی به نام معجزه
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

Reza Sadeghi – Mojezeh

دانلود آهنگ بسیار زیبای رضا صادقی به نام معجزه

با لینک مستقیم و بهمراه متن ترانه

 

رضا صادقی با نام معجزه

دانلود در ادامه مطلب

 

 

 

» دانلود آهنگ معجزه «

 

 

متن آهنگ معجزه رضا صادقی

لبخند تو معجزست معجزه کن دوباره
بذار دوباره مهتاب رو خاک شب بباره
بزار که خاک تشنه نگاهتو بنوشه
شب با طلوع چشمات رخت سحر بپوشه
معجزه کن دوباره وقتی که بیقرارم
وقتی که بی حضورت آرامشی ندارم
تو لحظه های تردید اسم منو صدا کن
از این سکوت دلگیر قلب منو رها کن
با من بمون که فردا سهم من و تو باشه
اندوه لحظه هامون با بودنت فنا شه
لبخند تو صدامو میبره تا ستاره
دوباره شعله ور شو معجزه کن دوباره

♫♫♫

تا انتهای قصه همراه باش و هم پا
ای هم صدای دیروز با من بیا به فردا
یک لحظه یک ترانه با من بمون و سر کن
این لحظه های تلخو با خنده بی اثر کن
با من بمون که فردا سهم من و تو باشه
اندوه لحظه هامون با بودنت فنا شه
لبخند تو صدامو میبره تا ستاره
دوباره شعله ور شو معجزه کن دوباره




:: موضوعات مرتبط: آهنگ , دانلود آهنگ رضا صادقی به نام معجزه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین آهنگ رضا صادقی , بیرصدا , سایت رضا صادقی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین
ت : چهار شنبه 20 خرداد 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
دسته بندی محصولات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی
به روزوشب امتياز دهيد